Jak ograniczyć ilość spamu
Aby ograniczyć ilość otrzymywania niechcianej poczty, można skorzystać z dostępnych filtrów antyspamowych.
Działają one na dwóch poziomach:
FILTRY NA POZIOMIE DOMENY
Ta grupa filtrów działa dla wszystkich kont w danej domenie, są to filtry:
Filtrami tymi można zarządzać z poziomu panelu administracyjnego:
Panel » Serwer poczty » Globalny antyspam
FILTRY NA POZIOMIE SKRZYNKI
Druga grupa filtrów działa na poziomie konkretnej skrzynki, można nimi zarządzać zarówno z poziomu panelu administracyjnego:
Panel » Serwer poczty » Konta email ->
jak i z poziomu webmaila:
-> Filtry
W przypadku filtrów indywidualnych można skorzystać z trzech predefiniowanych filtrów:
Serwer nadawcy, Kraj pochodzenia oraz SpamAssasin. Możliwe jest także tworzenie własnych reguł, w tym także dodać nadawcę do białej listy.