Wnioski

Staramy się w maksymalny sposób ograniczyć formalności w załatwianiu spraw, jednak w niektórych przypadkach niezbędna jest dodatkowa weryfikacja składanych dyspozycji.

 

 

WNIOSEK O ZMIANĘ ADRESU E-MAIL DLA RESETU HASŁA

W sytuacji zagubienia hasła do panelu administracyjnego istnieje możliwość jego resetu.
Jednak warunkiem do resetu hasła, jest zdefiniowanie zapasowego adresu email, na który
zostanie wysłany link z potwierdzeniem resetu. Jeżeli taki mail jest nieaktualny lub nie
został zdefiniowany, to możemy go wprowadzić na podstawie poniższego wniosku.

 

 
  

WNIOSEK O ZMIANĘ DANYCH ABONENTA DOMENY

W większości przypadków zmiana danych abonenta domeny jest możliwa z poziomu panelu, jeśli jednak nie mają Państwo dostępu do adresu email, przypisanego do domeny lub jeśli pojawi się inny czynnik uniemożliwiający taką zmianę, mogą Państwo przesłać do nas wniosek, dostępny poniżej:

 

 
  

WNIOSEK O WYDANIE KODU AUTHINFO

W przypadku domen, w zależności od ich rodzaju różnią się nieco procedury wydania kodów authinfo, dlatego w celu uzyskania kodu dla domeny, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

 

Czy artykuł był pomocny?

Nie znalazłeś tego czego szukałeś? Napisz!

Infolinia ogólna:
(58) 739-63-69

FAX:
(58) 739 63 68

Konto bankowe (mBank)
54 1140 1124 0000 5849 4900 1018

H88 S.A.
Franklina Roosevelta 22
60-829 Poznań

Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 215 228,00 zł w pełni wpłacony.